اخبار

انواع درب لابی چوبی

درب لابی چوبی

انواع درب لابی چوبی (صرفا جهت مطالعه )

به آن دسته از درب هایی که در قسمت ورودی ساختمان نصب شده و برای جداسازی قسمت داخلی از بخش بیرونی زیاد مورد استفاده قرار میگیرند درب لابی می گویند ؛ این درب ها از متریال های فلز , چوب , شیشه و ترکیبی ساخته می شوند ؛وقتی شما قصد درب های لابی را دارید بدون شک با مدل های مختلفی رو به رو می شوید هر یک از این مدل ها دارای ویژگی های خاصی هستند یکی از مهم ترین متریال ها برای ساخت این درب ها چوب است انواع درب لابی چوبی از محبوب ترین و زیباترین درب های لابی محسوب می شود . گلنرده سعید تولید کننده حفاظ و درب های فرفورژه با انواع درب آکاردئونی ، درب فرفورژه  و درب های سی ان سی در خدمت شماست . برای مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با :

  • معرفی درب لابی چوبی
  • انواع درب لابی چوبی از لحاظ ابعاد
  • انواع درب های لابی چوبی از لحاظ سبک
  • انواع درب های لابی چوبی از لحاظ مدل
  • انواع درب های لابی چوبی از لحاظ متریال
درب لابی چوبی

معرفی درب لابی چوبی

یکی از زیبا ترین درب های لابی ؛ درب لابی چوبی است که به صورت تمام چوب و یا ترکیبی ساخته می شوند مهم ترین چوب هایی که برای ساخت این درب ها استفاده می شود چوب راش , روس و یا بلوط است ؛ برای جلوگیری از تاب خوردگی و افزایش طول عمر چوب در چند مرحله ان را خشک می کنند انتخاب مدل چوب به عوامل مختلفی بستگی دارد به عنوان مثال اگر می خواهید این درب را برای مناطق شمالی کشور سفارش دهید باید از نسبت مقاومت درب در برابر رطوبت و عوامل محیطی مطمئن شوید .

انواع درب لابی چوبی از لحاظ ابعاد

درب لابی چوبی تک لنگه :

از انواع درب لابی چوبی ؛ درب لابی تک لنگه است , این نوع مناسب آن دسته از ساختمانیی است که ابعاد ورودی آنها باریک تر است ؛ اما استفاده از این درب هنگام اسباب کشی ساکنین ممکن است بر اثر برخورد وسایل بزرگ و سنگین آسیب ببیند به هر حال شما انتخاب می کنید که درب لابی تان تک لنگه باشد یا دو دولنگه .

درب لابی چوبی دو لنگه :

ورودی برخی ساختمان ها بزرگ تر از درب معمولی بوده و بیشتر درب های مورد استفاده در این نوع ورودی ها دولنگه هستند ؛ درب های دو لنگه چوبی برای تردد و جا به جایی وسایل بزرگ راحت تر است .

ساخت درب سی ان سی با طرح دلخواه مشتری

درب لابی چوبی سه لنگه :

درب لابی چوبی سه لنگه از سه لنگه تشکیل شده است ؛ دو لنگه آن در کنار درب به صورت ثابت و لنگه وسطی آن به عنوان ورودی اصلی است ؛ این درب ها را می توان به صورت تمام چوب  یا شیشه خور سفارش داد .

انواع درب های لابی چوبی از لحاظ سبک

درب لابی چوبی مدرن :

از انواع درب لابی چوبی می توان به سبک مدرن این محصول اشاره کرد ؛ درب های مدرن چوبی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و طراحی های مدرن ساخته می شوند این نوع دارای ظاهری ساده و زیب هستند و از مواد با کیفیت و تکنولوژی های  پیشرفته ساخته شده اند این درب ها دارای قابلیت هایی مانند عایق حرارتی و صوتی بالا , مقاومت در برابر خوردگی , ایمنی بیشتر در برابر حریق و طول عمر بالا می باشد درب هایی با سبک مدرن می تواند به عنوان یک عنصر جذاب در ورودی و سبک ساختمان عمل کرده و با دکوراسیون آن سازگاری داشته باشد .

درب لابی چوبی کلاسیک :

درب های چوبی کلاسیک نسبت به سبک مدرن طرح های شلوغ تر و کنده کاری شده و زیبایی بیشتری دارند ؛ کیفیت این درب ها به دلیل بهره مندی از متریال درجه یک بسیار بالاتر بوده و از لحاظ ظاهری شیک و بدون نقص هستند و امنیت لازم را برای ساختمان شما فراهم می کنند این درب ها با ظاهر کلاسیکی که دارند می توانند در محیط های مختلف کاربرد داشته و در هر محیط یک هارمونی خاص و گیرا ایجاد کنند .

قیمت  هر متر حفاظ بوته ای فرفورژه چنده  ؟

درب های لابی چوبی نئوکلاسیک :

این درب ها نه شلوغی طرح درب های کلاسیک را دارند و نه سادگی درب های مدرن را در صورتی که به درب های با طرح های شلوغ و نیز طرح های خیلی ساده علاقه مند نیستید می توانید درب لابی چوبی نئوکلاسیک را انتخاب کنید .

انواع درب های لابی چوبی از لحاظ مدل

درب های لابی تمام چوب :

درب های تمام چوب لابی از چوب های درختان جنگلی ساخته می شود چوب استفاد شده در ساخت این درب ها از چوب های راش , روس و یا بلوط است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند به دلیل قیمت بالاتر چوب راش و بلوط و گردو در ساخت درب های لابی از چوب روس استفاده می شود که زیباتر و قیمت مناسب تر است .

درب های لابی ترکیبی :

این نوع درب ها , ترکیبشان از چوب , استیل , شیشه و دیگر متریال است , نوع شیشه خور این درب ها شیشه های مورد استفاده سه جداره بوده و دارای برنزکاری است ؛ درب های ترکیبی لابی به دلیل زیبایی که نسبت به دیگر درب های لابی دارند طرفدارانشان هم روز به روز افزایش پیدا می کند انتخاب این درب ها بستگی به سلیقه شما و نمای ساختمان دارد .

درب های لابی چوبی لوکس :

دربهای چوبی لوکس به صورت تمام چوب  تهیه شده و زیبایی منحصر به فرد درب های تمام چوب لابی موجب می شود که این کالا کاملا لوکس , زیبا و چشم نواز به نظر برسد بسیاری از این درب ها دارای نقش و نگار منبت کاری شده بوده و همین ویژگی ابزار خوری آنها ؛ این درب ها را از درب هایی که از ام دی اف ساخته شده با روکش چوبی متمایز می کنند درب های لوکس به صورت سفارشی ساخته شده و قیمت بالاتری دارند .

انواع درب های لابی چوبی از لحاظ متریال

  • چوب السا
  • چوب بلوط
  • چوب افرا
  • چوب ماهون
  • چوب راش
  • چوب گردو

تولیدی حفاظ آکاردئونی ضد سرقت در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *