مقاله های فلز

نبشی اسپیرال چیست ؟

نبشی اسپیرال

نبشی اسپیرال چیست ؟

به مقاطع فولادی که سطح آن شبیه به حرف L انگلیسی است نبشی گفته می شود نبشی ها به دو روش پرسی و فابریک تولید می شوند در تولید نبشی های فابریک از استاندارد GOST 8510 و نیز در ساخت نبشی های پرسی از استاندارد های DIN1022 استفاده می شود این مقاطع از لحاظ اندازه نیز به دو نوع بال مساوی و بال نامساوی و از نظر متریال نیز در انواع گالوانیزه , فولادی و استنلس استیل ساخته می شود از نبشی های بال مساوی نبشی اسپیرال است این نوع سبک بوده و در سایز های 3*20 *20 الی 5* 50 * 50 تولید می شود . گلنرده سعید تولید کننده حفاظ های فرفورژه با بهترین قطعات گلنرده و سازه های آهنی در خدمت شماست . جهت سفارش شاخ گوزنی ، درب آکاردئونی ، گل نرده  و…. سازه های دیگر با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با  :

  • بهترین نبشی ها کدامند ؟
  • نبشی اسپیرال چه کاربردی دارند ؟
  • مهم ترین ویژگی نبشی های اسپیرال
  • نحوه تولید نبشی های اسپیرال
  • بهترین برندهای نبشی های اسپیرال

طرح های جدید حفاظ شاخ گوزنی

بهترین نبشی ها کدامند ؟

یکی ازبهترین و با کیفیت ترین نبشی ها نوع اسپیرال این سازه می باشد آنچه موجب کیفیت و مرغوبیت این نوع نبشی شده است استفاده از شمش با عیار بالا و بهترین ترکیب شیمیایی تولید می شود همچنین از لحاظ استاندارد و دقت در سایز و ابعاد یکی از دقیق ترین نبشی ها در سایز بندی می باشد . همچنین این سازه بهترین انتخاب برای عملیات سورخ کاری است .

نبشی  اسپیرال چه کاربردی دارند ؟

نبشی اسپیرال از لحاظ تولید در دو دسته پرسی و فابریک تولید می شوند این مقاطع برای ساخت مواردی خاص کع کیفیت در آنها مد نظر است مورد استفاده قرار میگیرد از جمله کاربردهای نبشی های اسپیرال می توان به استفاده در اتاق آسانسور ؛ اتصالات در سازه های مختلف ؛ ماشین آلات صنعتی ؛ مورد استفاده در تولید دکل انتقال نیرومورد استفاده بوده و نیز در بادبندهای مختلف کاربرد دارند .

حفاظ آکاردئونی تسمه خم

مهم ترین ویژگی نبشی های اسپیرال

در رابطه با ویژگی و خصوصیات نبشی اسپیرال باید گفت که این نوع در طول 6 متری و یا به درخواست مشتری در طول های متغیر تولید می شود از دیگر خصوصیات این مقاطع می توان به تنوع در ضخامت ؛ فرم پذیری و شکل پذیری عالی ؛ و نیز برخوردار از مشخصات ابعادی مطابق با استاندارد می باشد .

نحوه تولید نبشی های اسپیرال

به طور کلی انواع نبشی ها به دو روش فابریک و پرسی تولید می شوند تنوع پرسی این محصول از ورق های فولادی با طول های 6 متر ساخته می شود برای ساخت آن ابتدا ورق را از وسط خم نموده و به شکل L در می آورند اما برای نوع فابریک این محصول تولید به شکل مستقیم از فرایند نورد گرم مورد استفاده قرار گرفته و شمش فولادی به نبشی تبدیل می شود .

بهترین برند نبشی های اسپیرال

در صورت اشاره به تولید کننده های نبشی های اسپیرال می توان صنایع فولاد ذوب آهن اصفهان ؛ کارخانه فولاد ناب تبریز ، نبشی فولاد تهران ؛ شرکت آریان فولاد ؛ شکفته مشهد ؛ نبشی الماس یزد ؛ نبشی فولاد اسپیرال اصفهان و…. از جمله برند های معتبر در ساخت انواع نبشی ها می باشد .

نمونه کارهای درب فرفورژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *