مقاله های فلز

حفاظ آکاردئونی ارزان

حفاظ آکاردئونی ارزان

حفاظ آکاردئونی ارزان

آیا تا کنون به این شعار شک نکرده اید  ؟ مثلا اگر قرار است یک درب آکاردئون ساده 110 در ارتفاع 210 را 3 میلیون تومان خریداری کنید چگونه یک فروشنده آن را با 1 میلیون و 500 هزار تومان تبلیغ میکند ؟!!!! شاید با نگاهی ساده به حفاظ با خود بگویید این حفاظ ها چه فرقی با یکدیگر نمیکنند و هر کدام را خریداری کنیم تفاوتی ندارد . اما اینگونه نیست . حفاظی که قرار است در ابعاد یکسانی مواد اولیه کار شود و شبکه بندی ایجاد گردد نباید با این اختلاف فاحش تولید و نصب شود . اما گلنرده سعید به عنوان یک تولید کننده حفاظ درب آکاردئونی شما را در ادامه با اطلعات مفیدترین از شعار حفاظ آکاردئونی ارزان  آشنا میکند . همراه ما باشید با ادامه مطلب

گالری درب آکاردئونی آپارتمان

چرا حفاظ آکاردئونی ارزان نخریم  ؟

اینکه تاکید میکنیم از خرید  درب های آکاردئونی ارزان قیمت صرف نظر کنید دلایل مهمی دارد . حفاظ آکاردئونی شبکه ای حفاظ مانند است که گاها لولا بازشو و در بیشتر حالات به صورت آکاردئونی ریلی باز و بسته میشود . ساختار این حفاظ ها اکثرا از تسمه های فورج شده میباشد  . در تبلیغات حفاظ آکارئونی ارزان شما تنها نمای حفاظ را میبینید اما بدانید چند فاکتور در درب آکاردئونی ارزان تغییر میکند که موجب میشود یک حفاظ حتی 50 درصد ارزانتر از طرح های اورجینال و ضد سرقت باشد .

  • حفاظ ارزان قیمت اغلب به جای تسمه های 5 میل از تسمه دو میل تولید شده است
  • حفاظ ارزان قیمت شبکه هایی با تراکم پایین نسبت به طرح های ضد سرقت دارد .
  •  در حفاظ های ارزان از قالب های پروفیلی نازک 2 میل بکار گرفته میشود .

و جالب اینجاست که نمای کار دقیقا نمای همان حفاظ های آکاردئونی ضد سرقتی است که گلنرده سعید تولید میکند .

اما نکته اینجاست که :

نظر گلنرده سعید درباره حفاظ های ارزان

کل کار حفاظ این است که بتواند از نفوذ سارقین جلوگیری کند . اگر شما حفاظ آکاردئون را ببندید سارقین مطمئن میشوند که شما در خانه نیستید . ازین رو فعالیت خود را برای نفوذ به منزل آغاز میکند . حفاظ آکاردئونی ارزان که از تسمه های نازک باشد به سارق این امکان را میدهد که به راحتی با استفاده از ابزار یا حتی گاهی اوقات تنها با دست تسمه ها را از ریل خارج میکند و مانع خود را حذف میکند .

از طرفی  چون روی تسمه  و پروفیل نازک نمیتوان جوشکاری با کیفیت پیاده کرد کیفیت جوشکاری پایین بوده و سارق به راحتی جوش ها را میبرد و شبکه حفاظ را متلاشی میکند

همچنین وقتی صحبت از تسمه های نازک در حفاظ آکاردئونی ارزان میشود منظور این است که سارق حتی میتواند با کمترین سر و صدا تسمه ها را ببرد  ( با قیچی های مخصوص ) اما در دربهای آکاردئونی  تسمه 5 میل این کار امکان پذیر نیست .

تراکم شبکه بندی حفاظ های آکاردئونی نیز اصل مهمی در بحث ضد سرقت بودن حفاظ ها است که که گاهی اوقات حتی نیاز نیست کل شبکه حفاظ آکاردئونی باز شود . تراکم شبکه اگر کم باشد سارق به راحتی میتواند به درب ورودی دسترسی داشته باشد .

نکات دیگری چون قفل مخفی ، تسمه دوبل ، 4 لوزی بودن حفاظ و بستن میانبرهای سارقین مواردیست که با تجربیات  تولیدی های معتبر حفاظ آکاردئونی اجرا میشود میتواند شما را به دور شدن از شعارهای حفاظ آکاردئونی ارزان یا 50 درصد تخفیف و…..  کمک کند .

نتیجه گیری : اینکه ما دنبال قیمت مناسب باشیم طبیعی است و همیشه باید به مراکزی مراجعه کنیم که حفاظ های ضد سرقت تولید کنند نه حفاظ هایی که بیشتر جنبه تزیینی داشته باشند

طرح های جدید درب فرفورژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *